۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شبکه کنشگری انقلاب اسلامی باید به ابزار هنر و رسانه مسلح شود

شبکه کنشگری انقلاب اسلامی باید به ابزار هنر و رسانه مسلح شود

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شبکه کنشگران انقلاب اسلامی و جهاد تبیین باید به ابزار هنر و رسانه مسلح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین ظهر شنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: هم افزایی و تعامل بین تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند به برون داد اثرگذار منجر شود.

وی با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اظهار کرد: اولویت‌های سازمان تبلیغات باید خود را در فضای هنر و رسانه نشان دهد و در این فضا حوزه هنری می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه ایجاد یک شبکه کنشگری قوی در استان و شهرستان‌ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: این شبکه باید به ابزار هنر و رسانه مسلح شود و بدون شک این مهم با همراهی و همکاری حوزه هنری قابل تحقق است.

وی ادامه داد: تحقق جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر و رسانه از اولویت‌های سازمان تبلیغات است و در این مسیر از همه روش‌ها باید استفاده کنیم.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: تمرکز اصلی ما در ابتدا بر روی بانوان و نوجوانان است و در همین راستا برنامه‌هایی همچون ایجاد شبکه دختران دانش آموز را دنبال می‌کنیم.

کد خبر 5911503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha